gossip; i dont give a fuck

johan falk nu (Y)

spinning passet idag var bra, felicia igår var bra, mys med grabbarna i fredags var bra, helgen har varit lugnt och skön. Jag nästan gillar det här med att hålla sig låg.

jag vet att folk tittade och wainade över att jag hade en svart spetströja och så såg man min svarta bh under. Jag älskar när ni folk som inte har något bätter för er i livet får något att snacka om. Är bara glad att ställa till med något ni får snacka om! jag skäms inte över min kropp någonstans utan är väldigt nöjd & känner därför att jag kan gå klädd hur jag vill. vissa kanske tyckte det såg billigt ut. själv ser jag de som en av mina outfits. gillade ni inte de så fine! i did!




Kommentarer
Postat av: AMANDAFRAKIN LUNDBERG

DU ÄR JU FÖRFAN HUR SNYGG SOM HELST OCH FÖRRESTEN HAR FUNDERAT PÅ O HA DET FAST TILL EN HÖG KJOL OCH BTW LÄNGTAR TILL FREDAG DIN SNABELKANIN :D PUSS PÅ DIG ÄLSKLING <3

2010-01-25 @ 20:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0