veckan vänder

sov ju hos baby flisset inatt, mysigt. inte för att vi la oss speciellt tidigt. skrattade som fasen hela natten.
var dödens trött imorse när mamma hämtade mig vid sju, hon hämtade mig sju och jag började 10.00 ?! SAY WHAT! haha,

somnade om när jag kom hem iaf, och tur de. men ni vet när man har varit vaken en stund sen går man och lägger sig igen, när man vaknar sen då så vet man inte vilken dag det är eller vilken tid det är. Man blir helt förvirrad och vet liksom ingenting. ( eller det är kanske bara jag som känner så? )

köket idag , gjorde bagels med russin och kanel. och sen bakade jag ut min satans mördeg och gjorde sånna äckliga köpekagor, ni vet dem där schackrutorna eller hur de stavas.

satans jävla snöstorm det var idag med, det ran mascara i hela fejjan på mig till skolan och hem från skolan! hate it. och tänkte bara säga en sak till innan jag avslutar detta inlägg och det är att fan vad svenne är rolig. han funderar på att starta egen blogg, vad säger ni om de?







peace

Kommentarer
Postat av: MATILDA

NÄR KOMMER BILDERN APÅ MIG!!!

2010-01-27 @ 23:12:35
URL: http://matildasvanlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0