en punkt, där rycker min arm

dagen började bra, eller ja. Jag var ju sjukt trött, men gick faktiksit upp i tid runt kvart i nio var jag uppe ut sängen. Ville inget hellre än att lägga mig tillbaka hos babe.

tog på mig kläder, tog en macka & mina wonderful hörlurar och drog till bussen och var riktigt nöjd med att jag inte gick tillbaka och la mig fast jag ville. Jag var ju dock dödens på bussen men det är en annan femma.

Kom fram till stan lagom till tio. Då blev det massage på MONDO. Så jälka skönt! och tusen tack Lotta!

Upp till mina andra babe´s en stund sen blev jag hämtad av mammsen , handla lite sen körde jag hem. HOME SWEET HOME. Alltså när jag kom hem sov babe fortfarande och då hade jag hunit allt detta till klockan 12.30.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0