mina photos

middag hos fam Jansson , trevligt trevligt.

felicia och jag är riktigt nördar, sitter brevid varandra med en varsin data. lyssnar på musik,och jag rensar och checkar tusen tals bilder. tänkte jag kunde lägga in en bild från varje mapp.

jul:

nyår:


lillebror:


100st björket bilder:


halloween:


hlmfestivalen:


köpenhamn med erika:


produktbilder:


britney spears:
 

kräftskiva,andra bilder:


9b:


vänner:


anitamodellbilder:


amanda berg:


annandagen:


växjö med fridde:


fest:


konfirmation 09:


skogsdag med fliss:


siesta 09:


fotorunda:


sommar 08:


MP1B:


mobilen:


outfits:


det var inte alla men iaf en hel del, ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0