erika gästbloggar.

Ni, amandas läsare borde snart tröttna på mig som gästbloggare. För det är ju inte första gången jag skriver några onödiga rader i amandas blogg. Men efetrsom min stackars tös, ska upp och spela volleyboll tidigt imorgon bitti, så tänkte jag dela med mig av lite intressant (inte) information.

eeehm,... ??

jag kommer ju inte på något och skriva.
mer än att min solarie os inte är nådig. & att det är paradise om en timme. Det får ni inte missa!

det var nog allt jag kunde åstadkomma ikväll. ni får faktiskt nöja er mer det, så att jag inte blir allt för tjatig. lite kaffe & musik nu, sen börjar det. Kl 22:00 alltså, dubbelavsnitt!


cimons tatuering & stil är inte nådig.


gästbloggarN själv!



PUSSSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0