felsms.com förgyller min kväll

denna dagen har inte varit en speciellt rolig blogg dag.... Fråns jag börja läsa på felsms.com sjukt kul sms hittar man där.

Dubbelrunk

Till: Mamma
Sms: Kommer sent till skolan i dag. Vaknade med ett sånt jävla stånd som jag måste runka bort minst 2 gånger hahaha. Cya
Svar: Inget

Förklaring: Eftersom jag fick leveransrapport så vet jag att hon fått meddelandet som skulle till min klasskompis. Stort av morsan att låtsas som inget men jag skäms ändå.

Felsms.com


Över hela kroppen

Till: Mig
Sms: Vill kyssa dig över hela kroppen.
Svar: Inget

Förklaring: Pappa skickade fel. Det skulle inte till mig men till Mamma, hoppas jag

Felsms.com

Ridtur hemma hos dig

Till: Min man
Sms: God morgon Sexy. Han misstänkte ingenting i går. Funderar på att träna i kväll igen. Ridtur hemma hos dig kl 20. :) Passar det bra?  Kram
Svar: Nej nej säg att du skojar. Det får inte vara sant. Jag vill inte det här. Kommer hem nu.

Förklaring: Min man fick en morgonöverraskning på jobbet. Smset var menat till en
annan man jag träffat ett tag.

Felsms.com

sjukt kul sms.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0