film tips

Har också sett två filmer idag, Wallander skytten är inte jätte bigfan av wallander men denna var väldigt bra. Dem som gick i min klass innan alltså MP1B kommer aldrig tro på detta när ni läser de, men jag tyckte faktiskt det var rätt intressant med film. Kanske inte att göra om dem men annars. Nu när man ser filmer, speciellt svenska filmer så tänker jag på från vilken vinkel och hur dem olika scenerna är inspelade och vilket ljud,ljudeffekter dem lägger till i filmerna. Rätt irriterande, men blev lite glad över mig själv att jag faktiskt har varit med.

sen har jag snart sett klart 1408 för andra gången, fan vad bra den är. Men den tar på pyscket rejält. Gillar oftast inte skräck filmer men detta är en av dem bästa jag vet när det gäller skräck. Detta är verkligen så långt det kan komma ifrån slacktar film. (vilket jag aldrig har något problem att kolla på) Men denna filmer är verkligen creepie, rekomenderar den starkt. Se den dock med ett gäng kompisar eller en kramglad kille, en påse godis eller grönsaker och dippa och ett stort glass saft.

 


Kommentarer
Postat av: Douglas

Du kommer sakna oss, man lär sig mycket mer här på C4!

2010-01-08 @ 16:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0