hela famijen på toa

hemma från shoppingturen, eller shoppingtur och shoppingtur.

 Vaknade först elva idag av att jag nästan höll på att kissa ner mig så kissignödig jag var :o helt yrvaken gick jag upp och besökte toaletten såg knappt någonting för sån där john blund sömn i ögonen och när ja väl fattade att jag var vaken så var sanna i duschen,jack på skötbordet och pappa stod vid vasken. Hela familjen samlad.

Gick och la mig igen.. vaknade halv tre :D malin&tobbe var här, snackade lite med dem, data nörda mig, duscha,föna håret,platta håret, sminka mig och sånt. Tog biken och begav mig ut!

köpte: mössa,vantar,tshirt,festtop,öronhänge. & denna dagen innebär alltså en lyckad dag!

syns senare sötisar, puss♥


Kommentarer
Postat av: erik din fine vän :D

jag måste faktiskt erkänna att jag saknar dig, att jag önskar att du kunde vara här hemma hos mig och spendera din lördagskväll här i min soffa med chips, ostbågar, cola & massa smaskiga filmer. men jag får helt enkelt nöja mig med att läsa din blogg ikväll istället. & sugen på att se vad du har hittat för trevliga prylar i malmö, det är jag också kan jag lova. lite bilder på det hade minskat min nyfikenhet ;)

2010-01-16 @ 19:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0