pease out

precis vaknat, eller okej det var 1,45 minuter sen men vafan gör de. ikväll ska mina kära töser till björket, jag ska inte dit och jag är rätt glad för de! sparar pengarna, och dricker inte vilket också gör bra för min träning. Har äntligen hittat en bild, som är målet för sommaren.

vet inte om jag skulle vara med erika ikväll, annars får man ju höra med någon av boysen som inte ska dit ikväll.
ikväll blir det iaf hemmalagad sushi till kvällsmat! fy vad gott det ska bli. man käkar ungefär 15 bitar var då så efter det är man rätt död!

visar bilder sen, för jag tänkte att någon av er kanske vill veta hur man gör när man gör det själv.! i justsushi





förra gången jag och mamma lagade sushi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0