SÅ DÄR KAN DE SE UT JA

hämtade mina pack, dem var inte nyktra för dem öre, haha. håret såg ut som halv, sminekt helt fucked up och ögonen på en annan planet. så kul att se andra fulla och go i hatten när man själv är nyckter. Man ser det hela från ett helt annat perspektiv då. Och dessutom förstår man själv hur pinsam man kan vara när man är full.

Menade icke att mimmiD och flisspiss var pinsama (iaf inte den stunden jag träffa dem) eller jo när dem sjöng ''vifta med händerna fjortis'' då trodde jag att jag skulle smälla av med det löste sig allt.

efter många om och men så sover dem båda nu. ska också sova hade jag tänkt. haris och mawie håller mig ju vakna!



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0