heavy head, make me an experience richer

har inte blivit ngt bloggande på heeeela helgen ju :o

Fredagens inlägg kom ju iaf tillslut in, däckade med datan i knäet mot väggen. snacka om att jag hade nackspärr sen.

igår, party party! blev tyvär inte helt som planerat, behöver ju inte nämna namn men fick en tjej att gråta (inte bra) där jag skulle sova som jag inte pga att den personen åkte hem tidigare för en sak, gick från statena till gäddastorp hade ingen känsel i fötterna dem blev så kalla så jag inte kände om dem var varma eller kalla längre :o mitt hår frös till is och det var inte ens blöt från början, shiit säger jag bara!

vaknade på fel ställe, as varm i tjocktröja,leggings och strumpor. lyckat somfan!

min dag har spenderats gående till stan , bus till sjörröd, däckade ett tag men nu är jag vaken -.- har tagit ut felles löshår med så nu är hon shorty ;)
funderar på att gå och duscha, äta något kanske? och ta tag i mitt liv. men inte så lätt när man har heavy head och sånt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0