weard

pati säger:
läget din ko

amanda'♥ säger:
jo det är bra din fisk

pati säger:
okey din flodhäst

amanda'♥ säger:
jajamensan din gris

pati säger:
förstår om du inte mår så bra iudag
så full som du var i helgen.. sakerna
du sa o gjorde
fy fan,,,

amanda'♥ säger:
haha , vad sa jag?

pati säger:
alldeles för mkt
fy fan va sjukt... förstår om du inte vill prata om det

amanda'♥ säger:
jo jag vill prata om det, tell me

pati säger:
hur ska jag minnas
så full som jag var,satt i baren o drack oavbrutet i 4h

amanda'♥ säger:
ojdå sjukt!
men du sa ju att jag sa alldeles för mycket?

pati säger:
du sa alldeles för mkt

amanda'♥ säger:
men berätta vad , mins verkligen inte

pati säger:
förstår det..

amanda'♥ säger:
;/

pati säger:
NLÖ


Har haft killen på msn länge, men har inte en aning om vem han är. och var inte ens ute i helgen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

weird

2010-01-26 @ 22:13:43
Postat av: elin wolff

jag har också en man vid det namnet på min msn! haha fast jag vet dock vem han är...

2010-01-31 @ 19:10:43
URL: http://rosaelvisp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0