4 dagar och 21 timmar sedan.

Längsen man skrev, det märkte man till och med när ogge skickar längesen du uppdaterade nu!!

har iallafall gjort en hel del nu på dessa dagar. Men jag lägger ut bilder när jag känner för det. I slutet av sommaren kommer jag kötta med bilder är en sak som är säker iallafall. :)

är just nu hos lisa där jag ska bo hela veckan.

Måndag-lisas place, relaxa percy och linn är här. ostbricka och vin.
tisdag-jobba, sen åhus eller lisa.
onsdag-blir nog dra till alex, kanske sover där får se.
torsdag-lisas place. hitta på något med några.
fredag-kanske kstad.
lördag-jobba.festa hos frida sen kstad.
söndag-?







Kommentarer
Postat av: ogge

precis!

2010-07-13 @ 18:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0