äventyr

igår var ett riktigt äventyr, träffade mina efterlängtade tjejer. Erika och mimmi och felicia. Back to the old four kändes det som. Skönt att få träffas och snacka :) Drog först och käkade på Graffiti och sen till baksidan för att hämta bilen, hem till erikas pappa-->hem till mig--->hem till julias nya lägenhet. Kaffe drickning och skitsnack!

vid tio kom vi på att fan vi kör och badar i sparsjön. Riktigt mysigt. hög musik i bilen och varmt i plurret. Sen körde vi till min arbetsplats och köpte cheeseburgare och en glass sen fixade jag tre kanelbullar som ändå inom snarast skulle waistast ;P 

Sen blev jag lämnade hemma. Kändes som en riktigt skön dag. En tygd har verkligen lättat från axlarna.


graffiti


erika har en jätte fin börs/iphone förvarare

felle käka ceasarsallad

mimmi käkade vitlöksbröd och jobbade tydligen ihop pengarna på något sågverk i bjärnum

Vet inte vad min grej var. skrattade mest.

skanks i bilen påväg till badet

innan vi slänger av oss kläderna och simmar i.

fick ju leka lite biffiga ch elin fick minsann ta bilder imed hon inte badade.

hahahha

fråga inte vad jag kon själv gör där bak haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0