Det är som hata göteborg. Och jag ÄLSKAR det!

Nu ska jag äntligen lägga in lite bilder. Har tagit tag i att lägga in kamera bilder och även lite mobil bilder på datan. Ikväll har jag och Felicia varit lite med Bekim och Kevin.


Amandis och ralleman en soft förmiddag hos lisen.

Snorkling i poolen

Var med Lisen och sålde jordgubbar. sålde för 6700 kändes bra.

God middag med mamma

Fiskade med Pedde och Pappsen

Fann en ödla under fisket

Min söta lillebror Jack

God thaibuffé med Felicia en dag på stan

God glass i åhus med Felicia.

Innan niklas fest

Putteman och jag dansade loss på borden!

Han fiskade in mig

en dag i åhus med grabbarna


hos niklas. Sam kastade i lisen med kläderna på efter detta.


SNYGGA MINEN, bilden tagen av sam

Grym på att dyka nu

Jag och felicia drog till alex i åhus

Innan kstad dagarna

Gick ju bra med vinflaskan där ju ;)

Jag och putte!

Leker gangsta utanför handelsbanken

Lisa amandis och felicia.

Nattabad felicia,linus, jag och lisa.

Fotbolls Vm. GO SPAIN!

Putteman med snygga magen

Jag hängde hos alex en natt

Efterlängtad frukost dagen där på med brudarna på fenix.

Fenix i mitt hjärta :P

köpte en ny byxdress kände mig riktigt flådig

stekte lita

Lisa med alla free comviq stuffsen

Felicia var helt inne i tävlingen

Jag och lisa ute på kvälls äventyren

Linn gjorde goa drinkar!!'


Nu ska jag sova, fler bilder kommer inom snarast.

4 dagar tills vi åker till Kroatien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0