dem tre vännerna och det rödsprängda-ögat

flissets hår blev fint! och lovade ju att lägga upp bild på väskan så här kommer den. Har ockdå glömt att berätta att jag har fått ögoninflamtion på ena ögat (fint nu till studenterna och allt) och sen går jag ju redan på pecillin för att jag har streptokocker i halsen jippie! tror jag har blivit smittad långsamt av min lillebror som var sjuk när jag träffade han! ;P

Imorgon börjar jag 11.00 och slutar 12.00 känns ju lönt. Skulle egentligen till Liseberg med 2orna och några 1or men nej då är det samma dag som jag ska på introduktionsmöte på jobbet. Så därför jag jag till skolan och spela frispygolf i en timme ;) Äsch det är iallafall rätt så kul!


väskan är riktigt mega gul :D


ser ni mitt mongo öga? skulle haft färg så hade man sett hur rött det är :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0