every day is my day

Har inte skrivit på ett bra tag tycker jag. Och nu börjar timmarna närma sig min födelsedag. Tycker engeltigen inte det där med födelsedagar är speciellt kul men vafasiken det är en dag man blir extra bortskämd och älskad av alla som gillar än och det känns ju bra!!

Har inte skrivit så mycket om Siesta, men ska säga en sak som sammanfattar allt DET VAR GALET, HELT JÄVLA GALET!! lämnade rösten på Teddybears som var sjukligt jäkla bra. (fick tillbaka rösten i morse)
Ska försöka scana in bilderna från dem hightech engångskamrerna som var med.

Idag har varit en bra dag, har varit helt glad och toppad för lisas och erikas skull. Lisa skulle ut på uppdrag och erika hade uppkörning idag. tjejen klarade bannimig sitt körkort. Firade med en sväng med brudar och pumpande musik i bilden på väg till Mcdonals.

Handlade två nya berlocker till armbandet, ett nytt armband och en tröja som jag spannat in i över 2 månader. Berlockerna var faktiskti inget onödigt köp för att dem andra har ''flyggit sin väg'' på några fester.


teddybears,


fajer,felicia & johan innan maskinen i lördags.

en rälig bild på mig och fajer innan maskinen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0