fredag, vi drar till malmö

Idag har varit en fruktanvärt hektiskt och jobbig dag. Lärde mig hela kassa systemet och var allt låg idag. SJUKLIGT JOBBIGT! började fasen nästan gråta idag för all stress och att hålla koll på allt. Det där med minne har jag aldrig varit bra på.

Skönt när man väl insåg att man sluta, efter ett jobbigt men lärorikt lunchpass. Drog  edan hem för att duscha och fräscha till mig (man blir riktigt flottig). Sen bar det av till stan, lämnade in min sletna skinväska på lagning. Den är verklgien super sleden. Så han som jobbade sa med utlänsk brytning ''ska du verkligen satsa på den hära?'' och det var väl klart jag skulle annars hade jag väl inte lämnat den. Faktiksit gammelfarmors gammla!!

köpte ett nytt sett underkläder. Jätte söta. Drog till malmö, och har nu även köpt ett par nya skit snygga jeans på rean loose fit. och sen en superduper najsig randig tröja också loose fit. pappa- fattar inte vart du får alla pengarna ifrån?!   Men jag är faktiksit duktig på att handla. Handlar mycket på rean och planerar mina köp bra (:

(visar bilder på lördag) sover nämligen här inatt. 15-18.00 jobb imorgon. Sen blir det fest för äventyrarna :D


gammal bild på äventyrarna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0