hejhejhallå!!

hejhejhallå!!

Har börjat på nya jobbet och allt är rätt stressigt. Hinner inte lägga så mycket tid åt data imed jag har jobbat alla dagar denna veckan. Nu mera ser ni mig på Mcdonald. Pinsamt men sant. Men vafasen bättre att jobba och ha cash än ligga och dega och ha inga cash.

Har varit och gjort pommes tre dagar nu,stress stress stress. Men det går bra. har gjort glass och gått igenom kassan också där jag ska jobba. Ska lära mig kassan helt imorgon.

Nog om det snacket. Har fyndat världens snyggaste kavaj och även köpt tre linnen. visar någon annan dag.

Har varit hos lisa med henne,cimm och cecillia, har varit med Felicia och myst och har varit på grabbarnas poker kväll, har käkat ute med min faster, har firat min födelsedag med farmor,lasse,pappa,sanna,maise.

& nu efter rensning och städning av rummet (inte helt klar) blir det kiwi,saft,sjuktabletter och SEX AND THE CITY
ute med lisa, cecillia och cimm


rykte in för jenny i tisdags och jobbade på fritidslägret,

fake smile , var inte glad efter alla förluster i airhockey!


lisas härliga pool sitter aldrig fel. Har såklart redan badat!!


feeling ohoh ohoh. solen är på g.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0