nu ska jag mysa vidare. och snart ut och möta dennis (:

Har varit på äventyr med lisa äventyraren idag. Vi sov hos linn inatt (kollade film med linn, lisa & linns kompis enis.) Imorse drog jag och lisa iväg med våra sommarkort till Helsingborg, drog till Palmstranden. Det var klarblå himmel och sol bara det att det blåste som tusan. Vi käkade lite på vår matsäck och solade och fotade lite till.

Sen drog vi in till staden för att kolla lite i affärer (: Blev lite shopping ännu idag! ups...
Lite mer matsäck lite mer äventyr sen begav vi oss mot knutan för att ta tåget hem. Somnade självklart på tåget och lisa har en riktigt ful video på mig när jag sover. Ni vet som när man själv är vaken och sitter och skrattar åt alla som sover så åker huvudet upp och ner för man har ingen bra stans att luta de på ;P

& nu ikväll myser jag med fridde,lisa,mawie,emil och dennis. Filmmaraton typ.

PUSS



fede sugen på sushi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0