tisdag idag jupp

Har inte bloggat på sex dagar och sjutton timmar sen. Under den här dagarna har jag hunnit med mys med vänner, varit i helsingborg med Lisa, varit ute och gått i solen, firat midsommar och en hel del annat.

Idag vaknade jag hos Lisen (hon är sjuk nu) gixk ut oxh la mig i solen. Lene kom och väckte mig frågade och jag ville ha frulle. Så satt jag där med Lisas familj utan Lisa för hon låg i sängen med 39 graders feber, stackars tös. Gick och la mig sen igen, vaknade upp och var riktigt lökig. Dök i poolen och simmade en sådär 20 minuter.Duschade tog på mig kläder sa hejdå till Lisa. Åkte vidare in till stan för att träffa felle 6 samtal senare till felicia inklusive ett till anette och ett till bekim fick jag tag på henne. Lunchade sen bar det av hemåt. Och jag var tydligen sketa trött för jag somnade direkt där vid tre och vaknade vid sex nu :o

Nu ska jag starta grillen och göra lax och grillade sparris till kvällsmat och sen grillad banan och glass till mamma och mig :)



























Kommentarer
Postat av: Lina

så fin strand, var är det? :)

2010-07-07 @ 21:28:40
Postat av: amanda

det är i helsingbor på palm stranden :)

2010-07-07 @ 22:12:58
URL: http://amandapberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0