en otrolig dag

Har haft en otroligt bra födelsedag.

Blev hämtad av min taxi(erika), gjorde prov i Storkök lättare än vad jag trodde. Slutade tidigt,taxin körde till stan körde rundor lite, gick och åt en sallad med Felicia&Lisa. Mysigt värre!!

Var hos läkaren (fick reda på att jag är sjuk i halsen, blir pecillin i 10 dagar nu), apoteket, sen bjöd min söta extra mamma Anette mig på en ottos glass. MUMS. drog och pluggade med lisa, brände axlarna, viktor&cosse kom lite, testade kläder med lisa.

snackade med macke ett bra tag i väntan på felicia. Gick till telenors vipkväll, snackade med några ett tag, andra taxin skjutsade mig till statiol. Cosseman mötte mig, följde mig hem. Vi insåg att CRAP jag har inga nycklar hade glömt dem i taxin så peche fick komma och lämna dem. Bytte om, och sen ut med hunden med cosse. Följde han hem och inser en sak på nytt. Hade tappat bort tiden helt, 22.37 och inte ens kvällsmat :o

nu sover erika gullet här.

grattis andreas westport 1 dag senare än mig ;)





gitarren för dig paps.







PUSS, godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0