Min huvudvärk trycker på

hejsan.
I fredags var det party party at my place. Åkte till Kstad med felicia och Lisa innan och blev sminkad. Kvällen blev sen väldigt kul och lyckad och ännu en gång grattis till den som tog mitt vin. Lite konstigt med tänkte på att det bara var bra vänner hos mig. Man borde ju ha något samvete men nej inte de ;P

Har köpt en randig tröja, skit fin! och sen köpte jag en jättegullig tröja som jag hade på festen också.


den randiga nya oversize tröjan. Har shorts under (syns inte riktigt) Och så ser man min fina vägg där bak! :)


Var på makeup store.


tjejerna vloreta,mimmi,elin,erika,lisa & felica käkade tillsammans innna killarna kom.


sen kommer det suddiga lite mer fest.


hehe, checka minen! ;D


galenskaper. Så här sen den nya fina tröjan ut jag köpte. (:

Nu ska jag packa ihop mina saker i min nya fina gula fjällräven väska (fick den av min faster&kusiner i födelsedags present) sen ska jag cykla till Kiki där Julia felles syrra ska sätta i felicias löshår hoppas nu det blir fint. Sen ska vi vidare till Sjörröd och sova där. lägger förhoppningsviss in bild ikväll på nya favvo väskan. Nu beger jag mig. Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

så snygg lisa är med ögonen ute vid tiningarna... hahahhahahahahaahah

2010-06-15 @ 02:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0