Datan följer såklart med!

Engelska oförberett prov idag, helt ok!
livmedelskunskap, helt ok!
Lunch, helt ok!
juicen Jordi bjöd mig på, helt ok!


19.00 spinning pass med Faruk och Sejla. Gick super bra. Lökigt som fan, riktigt kass luft där inne så det blev imma på hela speglarna. Men en timme i lök och kinkiga ''visaren'' klarar jag väl av :D Vi bestämmde oss för att boka in lite nya pass tills när jag kommer tillbaka.

Har packat nu och 23.30 kommer taxin. Nattåg till Sthlm, uppehåll sen vidare till Mora. Mammsen och jag ska till Stöten och ragga killar i backarna ;) Nej men ska köra skidor en vecka, ska bli kul att få spendera lite tid tillsammans med mamman min♥

Första dagen blir det privat lektion (åtta år sedan jag åkte sist) vill inte skämma ut mig rejält och åka i någon grupp. Redan pisamt att få ta lektion. hehe!

Nu måste jag dra. Vi hörs PUSS MINA FRÖ.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0