Hot'n cold

Har tagit lite tid för mig att hitta tillbaka till bloggen, två-tre dagar:p Är ju som sagt i sälen,stöten nu. Första dagen i baken sög jag, jag var verkligen usel. Tur jag tog en lektion!!! Igår gick det mycket bättre och just nu är mormorsbacke den bästaste backen för mig,hehe. Kanske låter tråkigt, men jag gillar inte där det är as brant. Jag trillar bara då, sammanlagt har jag än så länge trillat 6 gånger:p Idag sitter jag inne och pluggar istället för att åka, i varje fall nu på förmiddagen. Det är kvällsåk idag med så då ska jag "röja" i backarna. Båda mina knä har nu blivit värre därför pluggar jag. Jag lever iaf, och jag lägger in bilder senare ikväll om jag hinner! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0