fredag brukar inte vara en hemma sittar kväll, visst brukar det inte?

Idag måste jag själv säga att jag är riktigt nöjd med min insats. Spenderade tre timmar på gymmet idag var av en halv timme gick åt till Bia mätning. Bättre än förväntat men ligger för lågt i vatten, lite för mycket i fett, lite för lite i muskler och till min förvåning äter jag för lite. (får bli ändring på detta då, för jag ska fan klara det!)

Sprang i 1h 5 min och brände det jag skulle.  Och körde styrka 1,5 h. Fatta skönt det var. När jag kom hem blev det genast käk och blev super trött och somnade först en gång vid 20.00 sen väckte mammsen mig.

Ser en film nu som Philip tipsade om, bra val! & snart bär det av, bara 3 dagar kvar!


en mysig hemma kväll fick det bli idag.

Kommentarer
Postat av: lisa

jag glömde ju för fasen säga hejdå till dig ;o men du får ha en trevlig resa manda. och åk lite för mig med, så ses vi när du kommer hem :) pusspuss<3

2010-03-20 @ 09:09:12
URL: http://liisajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0