yber snygg bild när jag är sjuk. fem av fem!

anonym som inte bryr sig om vad jag äter? haha, rätt kul faktiksit. Om man nu ändå ska klaga varför då läsa min blogg? jag skriver om vafan jag vill ellerhur?! haha. Fast kul ändå att läsa. Vad kan denna människa tänka? hmm jag läser hennes blogg fast jag inte bryr mig om ngt i hennes liv i princip sen kanske jag hittar något att klaga på. I detta fallet ''ingen bryr sig om vad du äter''.

Faktiksit rätt kul, men jag kan ju säga då att läser man min blogg så läser man om det jag vill dela med mig av mitt liv. Bryr du dig inte. Nej läs inte då heller. Vilken jävla idiot som helst fattar väl de ;)


Kommentarer
Postat av: matilda

ja bryr mig om va du äter!

fler bilder med mat!

jag gillar mat

MAT-ILDA

2010-03-03 @ 23:38:14
URL: http://matildasvanlund.blogg.se/
Postat av: Anonym

alltså inte så att jag läser din blogg

hittade den sen såg jag att du lagt upp bild på

mat så ja , vem skulle vilja läsa den? om din fylleliv och sånt inte så att jag bryr mig försöker du bli kändis eller , kissie next? men good luuuuuuck tjejen work work, så ser vi dig på the voice imorgon när du pratar om din framgångsrika blogg! och som sagt jag är miss anonym du får aldrig reda på vem jag är ! cha cha cha cha.

2010-03-05 @ 00:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0