bagarN

Hejhejhallåallihoppa!!


blev väckt av felles mamma vid 07.15 :o sådär trött inte överdriver fast mina 6 timmars sömn-.-

min plan var att jag skulle dega framför tv sen när jag kom hem men nej då var jag pigg som alltid är jag morgonpigg kollade upp lite recept, gick ch handlade och gick ut med hundfan och i några timmar har jag bakat. Tog precis ut andra plåten med sesampinnar (MUMS TILL SALLADER) och efter tredjeplåten ska det in två plåtar frukostbullar och sen ska jag göra american panncakes.

Fan vad duktig jag är ändå! bra sätt att fördriva tiden på också! :D

Sen kommer amanda vid 16.15 så ska möta henne på stationen sen ska vi jobba hela kvällen/natten. sen sover sötisen här (Y)



så här svullna är mina läppar varje morgon, på gränsen till kissevarning örk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0