Fredag,Lördag,Söndag,Måndag

blev inget inlägg varken i fredagskväll,lördags eller söndags.

Fredags var jag hemma segade tills jag insåg att jag inte ville vara hemma och ha tråkigt då jag övningskörde till tyringe mötte upp lisa sen drog vi på fest till kajsa. Var där bara ett tag sen drog vi ut på Tyringedagarna.
kvällens citat: Lisa, ta inte räksalladen den är till imorgon. Lisa parodi på citatet; Lisa starten är till imorgon ta inte dem.


Lördags, hem ut med vovven, vända upp och ner på garderoben sen back till Lisa. Hennes mamma hade avskedsfest så vi var där och käka och så sen drog vi till Hanna. Trevligt där, Dennan,kajsa,Hanna,Fridde,mash,Vanessa,Byberg,foppa,Lisa och jag förkröka där lite. Sen drog jag och lisa till Kajsa och dem andra till Matilda. PARTY ALL NIGHT. måste säga att jag verkligen gillar hemma familjefester. så himla mysigt (:

Söndag sjuk&bakis.

klart jag såg detta braiga program ikväll. Har dock pluggat som ett svin hela dagen. Planerat siesta, gjort ett tal, gjort filmrecention börjat lyssna på ljudbok, läst igenom engelska recention bok, läst livsmedels häftet och börjat med svars häftet till livsmedelkunskapen. USCH, hemma sjuk idag därför jag har hunnit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0