så då!

Har fan i mig lagat lassange till 30 pers idag. Har tänkt på det där mimmi skrev att jag är kass på att lägga upp bilder och så, men det är bara det att jag har märkt desto mindre tid jag lägger framför datorna (alltså blandannat att blogga) desto bättre går det för mig i skolan. Och skolan är ju faktiskt mycket viktigare.

Har degat,haft ont i magen,data nördat mig, pratat med felle, blivit mer förkylld, lagt bilder på datorn, träffat viktor och nu sitter jag här med mitt kaffe som snart kallnar...

Har inte haft tid&ork till att göra om någon bild, men ni får se lite orginal istället.


recka,jonna,emmie & felicia i hässleholm i väntan på malmötåget.


fyfan sicken fokus på feda huvve, men glada var vi!!


Pontjac och mimmiD


Kisse paus hos pappa för alla brudarna innan timmarna i kön började.

Mimmi&jag&felle i väntan på tjejernas uppsjungning.


MimmiD


Jag vet ifasen vad vi håller på med.


Jonna tog en bild på mig, tur ni inte får se bilden när jag ska försöka ha linsskyddet i munnen :S


Dem tävlande emmie,erika & felicia. Som ni ser var där rätt tomt efter timmars väntan.


Pepp innan dem skulle in..


GODNATT  sötis ogge hälsar hej till alla snygga brudar också :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0