fina men ändå inte mina?

Träningen var underbar idag! gick riktigt bra och fick en massvis med bra servar och mottagningar.
Sitter nu vid datorn lite, har också pluggat lite på ''provet'' vi har imorgon. Har prov på Menyn vi hade idag i skolan. Tror jag ska klara av att hantera det. hoppas jag iallafall.
Kan inte släppa dessa godingar. Har tittat på dem varje vecka sen slutet av Juli. Och ändå beställer jag dem aldrig. Kan det ha och göra med att jag blir hmm 176+14=190 cm lång! det är rätt långt det. Men dem är så snygga så.
Hade viljat ha ett par i leopard och ett par i gråttspräckligt skin.
en snygg vän till mig vid namn Amanda Olofsson äger dessa par skor. Plus en MASSA andra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0