Mamma.dotter.dag

Var med Dennis,Felicia och Clarre igår kväll och tittade på film. L.A gigilo. Rätt kul faktiskit.
Vi hade lika trevligt som vanligt med grabbarna och gick och la oss ungefär 03.00.
Som vanligt så kan jag inte sova länge oavsett hur sent jag lägger mig så gick upp strax runt nio.
Har diskat,plockat undan,torkat,varit ute med hunden,förberett och duschat willma. (hunden då)
Ska strax möta upp mamma på willys för att handla till vår brunch. Det är mamma-dotter-dag idag och mamma har tydligen planerat något som jag inte får veta. Har grubblat på det hela veckan. Detta är vad jag vet.
Tar ca 30 minuter med bil dit. 30 minuter hem. Det vara i 45 minuter. Man blir inte svettig. Och det är väldigt tjejigt.

Hmm?! skit svårt är det!!
willmas lilla duschtripp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0