det bästa man kan ha är bra vänner

Fredag, det var en härlig fredag. Hade super kul i Kristianstad då jag först mötte upp Kajsa,Douglas och Amanda. Fikade på Fenix och sen blev det julklappshandling. Kan inte visa bilder pga av släkten läser lite här och vill inte avslöja mig!
Handlade även nya svarta jeans, trillade ju med cyllen i höstas och skrapade upp knäet och även brallorna. Så fick bli ett par nya och sen en tröja och ett halsband.
Var sedan på fest hos Felicia. Kul hade jag. Första intrycket för vissa av mig där måste varit skumt. Gick runder i köket med en metall slev och käftade med szulan. På skämt då såklart men kul var det.
Lördag, idag. Hmm. Jobbet gick skit. Somnade hemma och har suttit hemma hela kvällen själv. Riktigt rastlös är jag. är på tredjefilmen nu. Men en sak är skönt och det är att mammsen är hemma♥
en bild från förra helgen. Jag,mimmi&pontus.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Du är en bra vän om någon så du vet! Älskar dig <3

2010-11-28 @ 18:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0