längtar till min vaniljlatte

Pluggat,solat,tränat.
Blev att plugga 130 glosor tills imorgon engelskaB youknow! och provet till imorgon på socker,kryddor osv. Och serverings provet.
solade på solcenter idag, fick panik och sprang ut ut solariet och trodde erika hade blivit kidnappad och så blev jag ännu mer rädd när hon inte svara. En liten tönt som mig stod i solariet, så ropade jag ''erika?'' inget svar. ''erika,erika?'' ''ERIKA,SVARA!'' inget svar. fick riktigt mycket panik!
& tränade Pump med mamma på Hälso Studion och farre om du läser detta har bokat in oss på spinning den 20e 19.15!
ska sova snart tror jag. Blir besöka sötnosarna i Kristianstad imorgon! PUSS
Ska hjälpa Felicia med träningen och så nu, så nu är jag nya Anna Anka. Ska trigga henne till max. Imorgon ska jag köra ett hårt pass med henne! (det unnar mig bra också!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0