lite shopping

Somnade 19.30 igår kväll och vaknade runt 08.00 imorse. OJOJ vad trött jag vart igår kväll. Mamma sa det att när jag öppnade ögonen var det så läskigt för där fanns bara det blå/gröna kvar i mina ögon. Pupillen var som knappnålar. Hade varit kul om hon hade tagit en bild!!
Skolan idag var rätt slapp hade bara två lektioner, idrott där jag inte fick vara med. Lunch där jag inte åt. skolmat är skit! matte där jag inte hade någon bok. Bra jobbat känner jag!
träffade Erika i stan efter skolan då jag handlade en ny svart klocka som passar till alla silvriga smycken jag har. Sen handlade jag också en parfym,SJP NYC. Hatar att det är så dyrt med parfym, den här var inte överdrivet dyr men känns tråkiga pengar man kunde lagt på annat. Men viktigt att lukta fresh som jonte säger.

Praktik imorgon, bäst jag sover.  GODNATT!


sådan hära klocka fast svart. ur&pens egna märke regal och extra pris nu fram tills nästa onsdag så 150kr. Passa på!



UR GOA parfymen. 350kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0