Träningen rullar på.

Har haft en super trevligt dag. Varit i kristianstad där jag först mötte upp Amanda. Drog in på gamla skolan jag saknar! C4. Fikade på Fenix med Amanda, Ph, Elna, Bengt och Marty. Skit härligt att få träffa alla igen! (bilder kommer imorgon, efter jobbet när man har dötid)

Sen värmde jag mig på Erikas jobb och spenderade lite tid och snack med henne. Cyklade sedan hem och trodde jag skulle frysa ihjäl eller något. Kom hem så satt min mamma och felicia och klagade på att fulingar som är med i Ullaredprogramet. töntar ;)
Käkade lita gröt och sen powerwalk till gymmet där jag sedan tränade med felicia. Jag är hennes köttare nu så hon får vad hon tål och lite till!! Powerwalk hem, riktigt lök. Duschen nyss och nu ligger jag faktiskt i sängen redan. Ska snart sova är jättetrött och börjar jobba 7.15 imorgon.
bild innan gymmet ikväll!
GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0