I måndags med mamma!

När jag var iväg på färd med mamma i måndags.
Vi lämnade av Mange. Och det var en perfekt fin höstbild.
Ännu en fin höstbild.
Överglad i bilen. Egentligen skittrött!
Jag och mammsen!
Var lite fettosar efteråt.
MUMS.
Inte alla som är ensama kvar på ullis parkering.
Handlade lite stuffs till min träning. Men måste fyllas på om någon dag!
Handlade även Bobby´s Shampoo,balsam och hårspray. Luktar skitgott och är bra med!
Farmor är tandläkare och tvingar mig att inte bleka tänderna så det fick bli lite denivit och grejor istället.
Knästrumpor. jättesöta. Köpte även en kofta och en långkläning men har inga bilder på dem.
Trött och osminkad efter dagen/kvällen med mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0