en 30 minutare?

bilderna sen vi bowlade
Har alltid kul med brudarna!

gick upp 05.45 imorse. mina ögon var riktigt röda, såg nästan blodsprängda ut. Som vanligt gick jag upp för att först kissa. Somnade till och med nästan på toaletten. Gick till jobbet imorse och hann perfekt till 07.15!
Jobbat till kvart i tre och är hemma och bara degar nu, har inte käkat något än. Sitter bara och njuter av min brämhults juice, jordgubb&lime. Favvisen är dock hallon!
Nu får det nog bli en powernap, sen dusch, röja undan lite, prata med hanna och sen ringa felicia. Duscha och fixa mig. Måste bestämma om ikväll. Blir nog lite party. Väljer på en fest med ynglingar eller med gamlingar. Nej men den ena festen alltså vanskiva festen vet jag att den kommer bli crashad och polisen kommer säkert också komma dit. Sen den andra är en strippa inhyrd på. Luktar manshoror runt hela högen..
Äsch godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0