.clothes for real

Varje dag denna veckan har jag däckat efter skolan. Känns det bra eller! sovaeftermiddag finns det något najsigare. Har kockat gärnet idag i skolan och sen gick det snabbt hem när fille fick cykla med mig på sadeln. Måste sett sjukt dumt ut.

Har kollat massa tvprogram idag och latat mig duktig mycket.
&frästen glömde att det är lite synd om mig. Skar av en bit av fingret i köket igår. Gör fortfarande super ont speciellt när jag fick in citron i såret idag. AOE!

Träningen igår var frästen helt super. Veronica hade kommit på en massa skitbra och jobbigt övningar så har träningsvärk överallt. Min rumpa käns som sten och mina ben käns som dem har fastnat någonstans. Helt sega..

                                                                                                                                                                          
Har testat massa kläder tills torsdag och fredag. Man laddar alltid med outfits dem dagarna man inte är i köket.
Det jag blir mest insperarad av när jag väljer vad jag ska ha på mig så tänker jag street. Att mixa allt som man ser och göra det till något snyggt! love it.



mina favvisar som borde finnas i min garderob!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0