m.a.l.m.ö-b.i.l.d.e.r



elin på tåget på g till malmö


Erika och jag också pepp. Men som vanligt vill Erika aldrig vara med på bilder ;)


Erika och Elin på resaturangen. Sultan Place


Jag på restaurangen käkade citron..


När ingen såg eller ingen och ingen men iaf så tog Elin på dig sjalen för att passa in mer. Bara Jag, Elin och Erika + 2 till som var svenska på hela stället.


Oliver hos Timmie.


Mash och Elin hos Timmie.


Elin och Erika.


Fick en nytröja (har likadan i svart)



Och sen var där en tjej som dansade jäkligt nära mig när Teddybears spelade. Och sen när jag var med Wesslan och Palle så säger Wesslan bara aso någon har pussat dig på axeln. Och mycke riktigt var det ju hon.. skumt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0