måste göra vid mig för middagen nu. puss

Har varit i skolan idag. Jippie. och ownade alla på serverings tävlingarna. Nej kanske inte riktigt men önskar att jag gjorde. Vinnar skallen här ja. Lisa verkar ha övertalat mig till att följa med till björket. fasen. (lätt övertalad när det gäller fest)

jag och lisa gjorde vaniljglass idag och vill bara säga att vi är så smarta att vi läser receptet innan vi börjar. Nej! såklart gjorde vi inte de. när vi har börjat och så ska lägga smeten i glassmaskinen inser vi att glassen skulle stå i kyl i ett dygn först. Ups... ville inte säga något till nya läraren imed man vill impa lite så vi la smeten där iaf, blev inte så bra. sabbade nästan maskinen, hade inte varit så kul att köpa en ny för 23 tusen.. hehe

Oplanerat fikade jag en snabbis med rasmus och samir.

Och snart ska jag på middag hos Amanda. amanda,elna och frida har kokat och det ska bli så mysigt. Hör av mig senare och kameran ska med!


liknar kräk, men det blir tillslut kycklingbuljong.


skulle ha 24 ägg till vår misslyckade glass och lisa var i farten och tappade ägg också..


whatsup pittögd. Fia gjorde fruktsallad och jag och Lisa hjälpte till. Men att käka då aso.


rasmus på lövet.


Och nej jag ville inte vara med Samir! din skitunge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0