antingen så har jag alldeles för hög musik i öronen eller så är dem döva?! kluven.

igår joinade jag mamma på jessicas och alfs kräftskiva med tema julen. Skum kräftskiva,men det var trevligt. Jag och kalle var helt klart bäst på övningarna och frågorna. Ringde till&med mimmiDs pojkvän ponte för att få rätt svar. Snacka om att vi gick in för det då! 
Se tog jag och Kalle taxi hem för att jag jobbade ju idag med. Gick upp sex, var så trött att jag nästan kräktes.

Har kommit hem för ungefär 40 minuter sedan så är fruktansvärt trött. Blir nog lite soffhäng nu sen ska jag och mammsen ut och köra igen och sen beställa sushi!!! MUMS.

TTYL.


kallek och amandapb


där åkte fina mössorna på. Men rätt skönt med tanke på att det var patytält som gällde.


Mamma låg bra till med jägermeistern.haha


ups.


frös som F-A-N!


När jag äntligen hade kommit hem såg fram emot en varm säng med två täcken. Och visste att jag skulle upp några timmar senare.. :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0