njuter

Bowling och amerikans buffé med brudarna i lördags. Sen chillidill och snack om fylleminen hos mimmi. Vi snackade även om vem som har hånglat med fulast kille och så vidare. Vi kom fram till en hel del kul saker..
(synd att flissan inte kunde vara med)


Igår (söndag) så var jag med felicia och julia. Kaffe,skitsnack,film osv i Julias lägenhet. Mysigt. Sen färgade Julia mitt hår med, med någon hårfärg mamma köpte hem från tyskland till mig. Choklad eller vad den nu hette, ja vet ifan dock om choklad brukar glänsa i lite rött. hehe. Men det blev iallafall hur bra som helst och om drygt 2 veckor blir det klippning i Halmstad hos Emmie. Eller rättarsagt jag ska sitta hårmodell för henne på skolan, hon ska klippa och styla. Men inget extremt!



hos felicia nu!

nu ska jag nog springa och brotta ner henne. Ha det super! Jag ska njuta av denna dagen ända ut i fingerspetsarna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0