shopping mättar!

Kassa shoppingbilder. Men här kommer dagens shopping.


lite shopping, plus en cubus påse.
Mammsen och jag handlade varsin jacka. körde på kort i år!


skinleggings, skin på framsidan och vanligt tjockt tyg på baksidan!
249 kr BikBok men fick speciallerbjudande imed jag köpte en halsduk så
fick dem för endast 79kr. kunde inte motstå dem läckerbitarna!


baksidan!


min nya gammeldagsrosa/beiga halsduk från BikBok 149kr. Passar
skitbra med nya jackan!


Tre par trosor från Cubus, 99kr


Nya fina Champion jackan från Stadium. 1499kr men extra pris nu så 
gick på 999kr. Helt perfekt!


inte bästa bilden, men jackan är sketa fin!

bör nog lugna mig lite med shoppingen nu tror ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0