like you are nothing, you are fucking perfect

nu när det fina vädret har dragit igång igen är jag och löparskorna ute på långa sköna runder.
det ända som krävs är en jäkla bra låtlista och spotify premium. har ni inte premium så investera det för tusan. värt vartenda öre!!
ett skönt skumbad med ljus och relaxmask efter springningen är underbart. Efter det god mat.
(denna maten är inte samma dag, men det behöver ingen annan veta ju)
På översta bilden ser ni en halva av en protein bar och en vatten flaska. Protein bar, fyfasen säger jag! Brukar käka dem om jag tränat mycket eller har dubbelträningar för att få snabbenergi. smakar som någon konstig koncistens av mjöl. skit räligt faktiskt.

är ingen stor bloggare som gör tio inlägg om dagen som inte handlar om ett skit. skriver när jag har ork och lust. & gör hellre lite längre inlägg då.
hemma sjuk både igår och idag. hmm, undra vems fel det kan vara!
har pluggat hela dagen idag fått klart tre häften var av två skulle varit inlämnat för två veckor sedan.
Har också tagit itu med min engelska B uppsats och skickat in den, en månad för sent. bättre sent än aldrig har jag hört.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0