STOCKHOLM

Ljuva stockholm.
Åkte på lördag morgonen vid 8.57 och var framme fyra timmar senare.
Mormor och jag hittade sedan snabbt till vårt hotell som låg så centralt det bara kunde bli, blev lite chockad då jag ser Nane Grönwall (ingen aning hur det stavas) utanför vårt hotell. Gick sedan ut för att träffa några släktingar på fika. Shoppade lite på lördagen och åt god mongoliskbuffé på kvällen. Gick då också en rätt lång runda mot gamlastan. Mysigt! Söndag morgon, dags för smarrig hotellfrulle, fick först en fruktshoot innan man gick in och sen var det bara att kränga. Begav oss mot centralterminalen där vi skulle på bussen mot Livgardet. Känndes så himla skönt när man kom fram och fick krama om min underbara mamma. Det var fika,runturer,lunch,föreläsning och ställen där man kollade på alla vapen, transportmedel och en massa annat. heta militärer vill jag lova ;)
efter militärernas uppställning var det dag att bege sig hemmåt mot hotellet då mamsi följde med. Fräschade till oss lite och drog sedan ut för sushi på sushibar på Kungsholmen. sen bar det av till filmstaden där vi såg Black swan, verkligen fucked up film. Sen var det dags för ännu en smarrig hotellfrulle på Rica Hotell på slöjdgatan där vi bodde. Sen slussen för att möta Anna & Amanda. En som gör samma sak som mamma på Livgardet och hennes dotter. Shopping för oss fyra och mormor drog på annat. Himla mysigt hade vi, handlade en del, fikade och käkade tacobar. Hade en hel mysig helg i Stockholm, men måste säga att jag aldrig hade kunnat tänka mig att flytta dit. Aldelles för stressig vardag.
APB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0