lovet över och skolan igång

efter första dagen i skolan, inser jag nu hur mycket jag faktiskt har hunnit med på lovet. har inte spenderat allt för mycket till i Hässleholm, vilket har varit toppen! har hunnit med, sthlm, eslöv, sölvesborg och perstorp. varit mycket med vänner och inatt blir nog första natten jag sover själv. Har hunnit med att fira Elin Wolff med som fyllt 19år, busat i F.Janssons stuga, och en hel del annat. Har tagit tag i träningen bättre nu med, och springer en hel del. så jäflans underbart när man känner att man svävar över marken, när fötterna springer av sig själv, svetten rinner och musiken pumpar satan i öronen! aaah,
På tal om annat.
Aktivitetsdag imorgon i skolan.
frukost, föreläsning om droger, gemensamt pass i qpoolen, sen det aktivitetspass man valt. jag har valt aquaspinning, då man har en spinningcykel i basängen och cyklar på! har aldrig testat det. ska bli skit kul!
sölvesborg
fick det fina Kenza armbandet i påskägget av mamma. Vaddå jag äter ju inte godis?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0