fredag

hejsan.
Var ledig hela dagen igår vilket var underbart. Spenderades först med Emmie som på natten innan ringde vid 23 någon gång då vi bestämde oss för att hon skulle ta sista tåget hit så hon var väl hos mig vid tjugo i ett. impuls så det heter duga! På dagen så gick vi i stan lite, lunchade och jag gjorde vid mig (fick hjälp av emmie med håret) till plåtningen med Bengan i Kristianstad.  Tog först en fika på Fenix med fina vänner och snackade om vettiga saker.
Bengan och jag gick vidare för att börja fota och avslutade dagen med lita kvällsmat. Umgicks resten av kvällen med Felicia och Belle. En heldag med vänner är en toppen dag.
& tack bengan för min sketa snygga design som jag hoppas alla kan se nu. Först kunde jag se den och sen inte. Men på olika datorer, knas.
en av bildera han tog. Även bilden ni ska se som header.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0