redan torsdag

Ojoj så längesen! Har inte hittat min laddare fråns igår under sängen.  Smidig tjej som vanligt!
Lite bilder sen i veckan. Bilderna sedan helsingborg med härligtgäng kan jag inte lägga ut än för jag glömde min kamera där i rusningen till tåget. Men dem kommer och dem är storslagna!!
willmas nya favvis ställe vid hembygsparken där hon kan svalka sig!


ett svalkande glas saft på balkan är inte fel!


solat i vittjsö medans grabbarna jubbar och sliter.


jubbar killen!


Har inte allt för mycket att berätta idag. Ska ner till banken fixa dosa & betala räkning, ta en sväng inom stora salong och boka tid för fransar osv tills skolan börjar. Blir även att gå en bra bit med med mattias idag. Satsar på att få med honom på 7 km eller nått!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0