Tors

Igår vart det skolfoto för elevrådet. raceade med killarna dit och tillbaka. Hoppas fotot blev bra för alla var riktigt snygga!
Läste om barredskap och drinkar idag och det känns att jag verkligen har gjort rätt val och inte valt att ha två terminer i köket. Blandade drinkar och smakade på några stycken.
Var även hos frissan idag, riktigt nöjd. Klippte tre centimeter, inpackning och hårbottenmassage. Väl behövligt!!
Har även lyckats tappa min husnyckel idag så mattias fick vänta medans jag klippte mig och senare bjöd jag honom på mat. I smyg.
Nej nu ska jag sätta igång och göra ett körtest.
det är något skumt med sista bilden. den går helt enkelt inte att vända.



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0